Self test - algoritmy

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Červenec 17 11:38:29 CEST 2007

> Zaujimave, ja som sa s takym este nestretol, ale mal som napr. taky
> pripad, ze pri zapise do nesuvisiaceho registra v urcitom casovom okne
> sa "stratil" prerusovaci flag... Podpora od vyrobcu je cez forum v
> ktorom sa na toto nikto oficialne nevyjadril... Mno je pravda ze
> neberieme 100k mesacne... :-(

Mam podobnou zkusenost s jednim procesorem (typem, nikoliv kouskem), kde
se za urcitych okolnosti zahadne menil vysledek operace zapisu neprimou
adresaci - napr. se neocekavane zmenil obsah adresovaciho registru nebo
zapis neprobehl apod. Chovani bylo ruznorode, takze se chyba dost spatne
hledala a prokazovala. Mesic jsem je presvedcoval na supportu ze je neco
spatne a meli by se na to podivat, po dalsim mesici uz priznali ze je
neco spatne a ze se na to dukladne divaji a asi za pul roku vysla
potichu vysla errata (ze se se procesor da pouzivat na desetine
nominalni frekvence)...

Lukas Grepl