Self test - algoritmy

gatilo gatilo@centrum.cz
Úterý Červenec 17 11:18:13 CEST 2007

 17.7.2007, 11:13:42
Dobry den
Dovolim si malou vsuvku, byt s tematem souvisi jen vzdalene.
Dostal se mi do rukou jakysi elaborat z doby kdy MHB8080 byl aktualnim
vykrikem techniky. Mimo jine se tam psalo ze otestovani tohoto
procesoru na vsechny myslitelne stavy a funkce by trvalo cca 6 roku.
Tedy pro self-test ponekud nevhodne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz