[OT] internet pres UPC

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Úterý Červenec 17 09:49:57 CEST 2007

Osobne mam s UPC velmi dobre zkusenosti. Vzhledem ke konkurenci Netboxu v dome to mam za 300. Rychlost 3 Mb/s, vypadek jsem za 2 roky mel snad jeden. Jednani bez problemu - kdyz mi chteli navysit cenu, dal jsem na webu vypoved a do dvou dnu mi sami zavolali a nabidli puvodni cenu. Nyni jsem si poridil na zkousku telefon a funguje taky bez problemu. Modem mi i s telefonem bere 8-9W a nikdo mi nezakazoval jeho vypinani, technika jsem se na to ptal. Je nutno pockat nez se pripoji (Windowsy startuji priblizne stejne dlouho). Telefonu to trva mnohem dele. Tak to vypada, ze jsem agent UPC. Tak aspon jedno negativum, telefonni infolinka je skutecne pretizena, vcera jsem cekal snad 20min., ale kdyz volam z jejich telefonu je to zadarmo.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, July 16, 2007 2:45 PM
To: HW-news
Subject: [OT] internet pres UPC

Snad se nikdo neurazí, když se v rámci okurkové sezóny zeptám na tohle
téma - v současné době mám připojení k internetu přes ADSL, ale
protože pevná linka začala bejt u nás docela luxus (mojí přítulkyně
mamka zrušila pevnou a tak už toho moc neprovoláme), uvažuju o
připojení přes tu kabelovku. Nemáte to někdo doma? Podělte se o
zkušenosti, tj. jaký je k tomu modem, něchá se připojit víc než jeden
počítač, je k tomu potřeba další router atd.

(volal jsem na infolinku UPC, ale je přetížená)

P.K.