Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Úterý Červenec 17 09:33:40 CEST 2007

Zdravim,

 > Pomalu se prokousavam internetem a knihovnou. Zdarma je Visual
Express MS a
 > Borland Turbo C++. Oboji lze pouzit pro komercni ucely. Co je lepsi?

Zalezi na tom, v cem jste zvykly delat, resp. s cim uz mate nejakou
zkusenost.Osobne bych Vam spise doporucoval misto C++ pouzit Object
Pascal (OP), ve verzi Turbo Delphi (je take free i pro komercni vyuziti)
se daji delat skutecne krasne veci a opravdu rychle. Pristup Borlandu -
placnuti komponenty na Form a predepsani casti kodu, kde programator
pouze vyplnuje telo je opravdu skvely (i kdyz jsem slysel i opacne
nazory) a znacne zrychluje praci.
Experimentoval jsem s C++ pro Win (Pelles C, BC++,...) a i kdyz C
ovladam, tak jsem se vratil Delphi a veskere firemni aplikace i soukrome
pisi v OP. Funcionalitu lze rozsirit napr. PSpadem (editor kodu) a treba
dalsimi, jiz pripravenymi baliky komponent (Project JEDI).
Ad ten casova - v PC je to opravdu problem udelat presny 1ms timer.
Standardni v Delphi zvlada 55 ms minimalne, tudiz je pto 1 ms
nepouzitelny. Jednou z moznosti je pouziti Hpcounteru (hptimeru), coz
jsou komponenty do Delphi, jez tyto problemy resi.
Pro seriove porty pak doporucuji komponentu Synaser (
http://synapse.ararat.cz/ ), s kterou mam velmi dobre prakticke
zkusenosti (2 bezproblemove projekty) a navic je take pro komercni
vyuziti zdarma.

Tyca.

Michal HW napsal(a):
> Kdyz nad tim premyslim tak udelam casovac co 500mS a ten mi spusti 500x
> urcitou funkci. Na jednocipu to poustim co jednu mS kvuli rozlozeni
> zatizeni.

  Chci