[OT] pripojeni sprchove kabiny

Brandejs Petr brandejs@orlik.cz
Úterý Červenec 17 08:34:40 CEST 2007

Jakou má to trafo vidlici? Pro tř. II nebo pro tř. I. (jen 2 kolíky nebo 2 kolíky + zdířka pro kolík PE)? Je na něm něco napsáno nebo nějaké grafické značky? Obecně by el. zařízení v koupelně měla být napájena přes proudový chránič s vybavovacím proudem max. 30 mA. Pro prefabrikované sprchové kabiny platí, že zóna 2 končí 60 cm od dveří kabinky (pozor - i "za roh" - střed kružnice je v rohu vstup. otvoru). Pokud nemá kabinka strop, zóna končí 2,25 m nad úrovní dna vany. Pokud není vanička plastová, je třeba ji připojit na předepsané doplňující pospojování spolu s dalšími většími vodivými předměty koupelně, na nichž by se mohlo vyskytnout NDN (pokud nejsou uloženy izolovaně - např. kovové vodovodní baterie na konci plast. potrubí apod.). Krytí el. předmětů proti vodě v zóně II by mělo být min.IP X4.

Petr
From: buchta@compelson.cz [mailto:buchta@compelson.cz]
Sent: Tuesday, July 17, 2007 6:27 AM
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>; brandejs@orlik.cz
Subject: RE: [OT] pripojeni sprchove kabiny

No na ty ledky jsem taky zvedavy, myslim, ze to bude potreba vyladit par tubama silikonu. Takovych nevychytanych mist je tam IMHO vic, ale zkusim testovaci provoz a uvidim. Uz na vlastni sestaveni konstrukce padly 2 tuby silikonu, snazim se to vse dukladne utesnit ;-)
Jinak to trafo na strop by slo asi taky, ale furt se mi nelibi 230V v takove blizkosti.