[OT] internet pres UPC

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 16 18:31:36 CEST 2007

několikrát to najetí mi trvalo i přes 10 min, většinou do 2..5 min se spojí.

Zajímaly by mě nedostatky xavin a případně jak je obejít, našel jsem jen na
staré modely, mám 7822R-B+.  Máte-li něco po ruce pro tyto novější typy,
dejte prosím do placu.

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>

 Jinak Xavina je takovej malej čínskej šmejd :-(     Je u ní problém s
malou NAT tabulkou.
Celkově má příkon 7-10W.  To je celkem snesitelný , měsíčně je to do
30kč. Jinak je divný, že funguje na ss napětí. Třeba Speedtouch a dlink
to neumí..... asi používaj st na výrobu nějakého  -napětí.
Stejně tak wifi adaptéry jsou do 10W. Ale hlavně je možnost to vypnout,
a po zapnutí to do 2 min najede, narozdíl od toho níže popsaného cable
modemu.