[OT] internet pres UPC

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pondělí Červenec 16 17:49:03 CEST 2007

Jo ty zdroje ( klasická tráfka) maj i v klidu cca 4W bez zátěže. Ono
vůbec všechny tyhle adaptéry s poddimenzovanými trafy jsou súčinností
trochu vedle.
 Jinak Xavina je takovej malej čínskej šmejd :-(     Je u ní problém s
malou NAT tabulkou.
Celkově má příkon 7-10W.  To je celkem snesitelný , měsíčně je to do
30kč. Jinak je divný, že funguje na ss napětí. Třeba Speedtouch a dlink
to neumí..... asi používaj st na výrobu nějakého  -napětí.
Stejně tak wifi adaptéry jsou do 10W. Ale hlavně je možnost to vypnout,
a po zapnutí to do 2 min najede, narozdíl od toho níže popsaného cable
modemu.