[OT] internet pres UPC

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 16 17:33:02 CEST 2007

No já mám ADSL modem Xavi a u něj je AC/AC zdroj co fakt hodně topí a má o
dost větší napětí než 12V (nepamatuji se, jen vím že skoro 2x - původně jsem
ho chtěl napájet 2x12V aku).  Ten modem mimochodem funguje už od 8V, ale
ještě při cca 11V se občas hryznul. Napájím ho 14,5V přes PB aku, svým
zdrojem co se málo hřeje, ale i samotný modem se hřeje o dost méně. Takže
asi tak :-)

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>

Kolega co to má mi nedavno volal, že se mu nelíbí, že to trochu hřeje.
Ono to má na sobě taková žebra jako chladič.
Zkusili jsme změřit odběr ze sítě , je cca 51-60 W. Na zdroji ( zvlášt)
je uvedeno 70W.
Když se ptal u providera na vypínání modemu, tak mu to nedoporučovali. A
opravdu po vypnutí/zapnutí. modemu to někdy trvá docela dlouho než opět
funguje net. Někdy je to do minuty, ale
většinou tak 10min i víc, někdy vůbec a je třeba znovu off/on a to je