[OT] internet pres UPC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Červenec 16 16:49:34 CEST 2007

--- Pavel Kadeèka <pavel.kadecka@gmail.com> wrote:

> To je skoro jako zaèátek flamewaru ;) Ale k tomu jen tolik, ¾e ADSL
> jsem nemìl od Telecomu, ale od Tiscali. Mùj skromný dojem je, ¾e malý
> provider se musí sakra sna¾it o ka¾dýho zákazníka, na rozdíl od
> molochu Telecom/O2, kterej prostì vyhodí pár milionù za reklamu a
> zákazníci pøijdou sami...

A UPC nie je moloch? Teda aspon u nas sa tak sprava, uz to tu bolo
naznacene.

Doma mam WiFi od miestneho (skor regionalneho) providera, za normalne
peniaze a som spokojny. Sudiac podla poctu anten na sidlisku je nas
takych viac.

Raz nam na dvere zabuchal agent s teplou vodou od UPC, ale nad ich
cenami som sa mohol iba pousmiat...

miro

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!   http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7