[OT] internet pres UPC

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Červenec 16 15:42:38 CEST 2007

16.7.07, Michal Grunt <michal.grunt@volny.cz>:

> Mam presne opacnou zkusenost. Mistni WiFi provider se snazi o funkcnost,
> ale beda jak nejde neco treba u Telecomu nebo to 'jde a nejde', tyden na
> odezvu zadny problem, reseni obcas i v nedohlednu... Mel jsem ADSL,
> fungovalo bezchybne, ale vim o jinych co jim to zrovna moc nejde.

To je skoro jako začátek flamewaru ;) Ale k tomu jen tolik, že ADSL
jsem neměl od Telecomu, ale od Tiscali. Můj skromný dojem je, že malý
provider se musí sakra snažit o každýho zákazníka, na rozdíl od
molochu Telecom/O2, kterej prostě vyhodí pár milionů za reklamu a
zákazníci přijdou sami...

Wifi jsem kdysi zkusil, na malou krabičku u okna v mizernejch
podmínkách (to 2. patro), pár měsíců (tj. asi 2-3) to běželo, ale pak
to začalo zlobit jak kdy.

Taky nevim jestli myslíte komerčního wifi providera nebo komunitní
wifi síť - rozdíl patraný na první pohled, provider za to bere peníze,
komunitní síť je prostě hoby několika lidí.

P.K.