[OT] internet pres UPC

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Červenec 16 14:53:12 CEST 2007

UPC bych se určitě nebál, výpadků je minimum, služby jsou určitě levnější a
spolehlivější než u ADSL. Dřív jako modem používali různý Motoroly, teď
používají cosi i s podporou telefonů a prý ty krabičky dost umírají. Za ten
modem bude určitě potřeba router, přidělují akorát jednu IP adresu, další se
musí platit, pokud to stále nabízí.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death