Self test - algoritmy

jirka7a@seznam.cz jirka7a@seznam.cz
Pondělí Červenec 16 11:31:09 CEST 2007

Rychlejsi testy tak, ze vite jak je pamet organizovana a zkousite jen byte z
prislusneho bloku. Samozrejme taky krizem, aby bylo zrejme, zda neni chyba v
adresaci.
Tech testu je celkem dost, kde se muze projevit chyba napr. zapis FF vsude a
nekde se neudrzi nebo obracene.

Kdyz jeste rychleji, tak to testuje jeste pomoci nahody tj. ne vzdy vse, ale
jen cast.

Chce to chvilku hledat na inteu. Mozna se podivat na nejake hw testy a tam
pisi, jake maji metody.

Jirka

----- Original Message -----
From: <ck@cbox.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 16, 2007 11:19 AM
Subject: Re: Re: Self test - algoritmy

Dobry den,
souhlasim, ze zapis a cteni pametove bunky moc neprokaze. Nekde jsem cetl,
ze nejcasteji byva chyba v dekoderu adres.
Potkal jsem MCU, ktery ignoroval nektere instrukce, po snizeni frekvence
krystalu pod urcitou hranici fungoval OK.
Testy FLASH pameti pomoci CRC delame prubezne pri behu programu, zaroven to
slouzi jako analyzator zatizeni procesoru.

Testy delame na specialnim pripravku - MCU mame jako vymenny modul.
Pripojujeme porty k AD prevodniku pres odporove delice a krome stavu L/H na
digitalnich vstupech merime i analogove hodnoty.
Komunikacni porty mame propojene po dvojicich do sebe a prohanime retezcem
(I2C, UART1-UART2, CAN1-CAN2, SPI1-SPI2, I2C) testovaci zacrcovane datagramy
pri ruznych komunikacnich rychlostech.
To asi nebude pro Vas pouzitelne.

Zdravim CK