[OT] pripojeni sprchove kabiny

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Červenec 16 10:52:04 CEST 2007

Zdravim a mam opet takove stavebni tema. Davam dokupy sprchovou kabinu s
radiem, svetylky a dalsimi kravinami, co maji vystavenou v Baumaxu.
Nejak se mi nezda pripojeni, je tam trafo do ktereho vede snura s
vidlici (asi 1.5m) a z druhe strany kablik s konektorem, co se pripoji
na bedynku v kabine. Zda se, ze trafo ma byt vzadu v rohu na vanicce,
kouka z nej 5cm zemniciho dratu, co se ma asi spojit s konstrukci, kde
je i dira na sroubek. Moc se mi nelibi, ze je to v miste, kam by se
mohla snadno dostat voda pri poruse potrubi a hadic, a jeste navic by
nekde za kabinou muselo byt spojeni zasuvka - vidlice. Je to vubec mozny
podle normy?
Napadlo me spis, dat trafo nad strop, kde mam i vyvedenou zasuvku z
koupelny (podkrovi) a prodlouzit privod 12V, zem privest dalsim z/z
dratem. To by asi bylo lepsi, ne? Nebo to moc resim a spoleha se na
proudovy chranic?

Jeste me napadlo, pomuze realne vubec proudovy chranic? Kdyz jsem to
meril takovou tou starou elmag. zkouseckou, tak doba vypnuti pri spojeni
faze s kolikem byla docela znatelna - urcite to bude dost desitek ms,
ne?