pravidlo 20H

Tomáš Urbanec urbanec@feec.vutbr.cz
Pondělí Červenec 16 10:43:38 CEST 2007

Ty grafy uz kolega stahnul, takze se na ne uz nepodivam, ale ten sum
se k limite klidne muze priblizovat, nebo i prez ni prelizat, staci
mit spektrak bez predzesilovace, hluchou antenu a zapnuty siroky
filtr....
Je jasne, ze potom takove mereni je k nicemu, at je ze zkusebny, ci
ne, myslim, ze tam plati nejake pravidlo o 6ti dB, tedy, ze uroven
ostatniho ruseni(pozadi) musi byt aspon o 6dB nize, nez merena
uroven...
                Tommy OK2PNQ