UART v TTL a I2C konektory - standard?

Vlada Andel vaelektronik@vaelektronik.cz
Neděle Červenec 15 23:56:33 CEST 2007

No vzhledem k tomu ze to mám v cécku a pokud vím pro AVR je taky nejaké
cécko dokonce i zdarma, mel by být program alespon z vetsí cásti
prenositelný. Pochopitelne to co mám v asm, (snad jen ovládání LCD, místo té
mojí jednodrátové linky si asi doplníte I2C) budete muset asi prepsat. Já
jsem mel sice taky ideu aby to bylo univerzální, ale nakonec tam jsou jen
funkce, které jsem nekdy potreboval pouzít :-))) Myslím ze udelat neco úplne
multifunkcní a univerzální je dost zbytecná práce, protoze kazdý kdo uz s
jednocipy delá, uz má obvykle svá udelátka. Takze neco naprogramujete,
uverejníte v casopisu nebo na internetu, spousta lidí si to precte a mozná
to nekdo i zrealizuje, ale jen za predpokladu ze ten program dáte zadarmo.
Mozná jsem skeptik, ale myslím ze realista :-)
Andel

----- Original Message -----
From: "Miroslav Sinko" <sinkomiro@rocketmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, July 15, 2007 11:25 PM
Subject: Re: UART v TTL a I2C konektory - standard?

Dakujem za ponuku a info. V podstate nieco taketo si predstavujem -
okrem klavesnice, tu mi netreba. Vypisy cca tak, ako pisete, t.j.
citatelny ASCII text priamo, binarne hodnoty dekadicky/hexa, plus
nejaky cls a gotoxy. Pekna by bola aj funkcia automatickeho rozpoznania
BaudRate na RS232, ale to si este premyslim :-) Uvazoval som nad
standardom napr. VT100, ale rezim vypisu binarnych hodnot som v
commandoch nenasiel, tak sa asi nebudem viazat.

Planujem pouzit AVR-ko, napr. ATtiny2313, lebo ma hardwarove I2C.
Master nie je problem urobit softwarovy, tu ale treba slave. Samozrejme
da sa naprogramovat, no aby to bolo rychle (chcem do 100kHz) a splnalo
vsetky nalezitosti, radsej by som volil HW riesenie.

Este pouvazujem, cas ma nesuri :-)

miro