UART v TTL a I2C konektory - standard?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Neděle Červenec 15 23:25:01 CEST 2007

Dakujem za ponuku a info. V podstate nieco taketo si predstavujem -
okrem klavesnice, tu mi netreba. Vypisy cca tak, ako pisete, t.j.
citatelny ASCII text priamo, binarne hodnoty dekadicky/hexa, plus
nejaky cls a gotoxy. Pekna by bola aj funkcia automatickeho rozpoznania
BaudRate na RS232, ale to si este premyslim :-) Uvazoval som nad
standardom napr. VT100, ale rezim vypisu binarnych hodnot som v
commandoch nenasiel, tak sa asi nebudem viazat.

Planujem pouzit AVR-ko, napr. ATtiny2313, lebo ma hardwarove I2C.
Master nie je problem urobit softwarovy, tu ale treba slave. Samozrejme
da sa naprogramovat, no aby to bolo rychle (chcem do 100kHz) a splnalo
vsetky nalezitosti, radsej by som volil HW riesenie.

Este pouvazujem, cas ma nesuri :-)

miro

--- Vlada Andel <vaelektronik@vaelektronik.cz> wrote:

> S jakým procesorem to chcete dìlat? Já mám nìco podobného s 51,
> pou¾íváme to
> i u na¹ich zaøízení jako takový servisní terminálek a mám z toho
> udìlaný
> tøeba i tester na DCF pøijímaèe. Ten program na tester je free,
> zákazníci co
> si pøijímaèe pøipojují k jednoèipùm mají kde opisovat. Tøeba se vám
> zalíbí a jen do toho doplníte tu I2C.
> http://www.vaelektronik.cz/files1/tester.rar
> Mám tam svoji jednodrátovou linku a RS232 TTL. (s dal¹í krabièkou
> normální
> [...]

Looking for a deal? Find great prices on flights and hotels with Yahoo! FareChase.
http://farechase.yahoo.com/