[OT] Rekukcni ventily k autogenu?

Volák Vladimír volak@stapro.cz
Neděle Červenec 15 14:18:38 CEST 2007

To jsou ventily používané ve zdravotnictvi a podle provedeni už něco pamatuji, tipl bych tak 15 roku a více. Je velke riziko, ze vnitrek - membrany a tesneni uz budou mit sve odpracovano.
Mozna bych ho nekde i vyhrabal doma a klidne ho venoval i zadarmo.
A navíc, tenhle typ ventilu ma maly vystupni tlak, pouzival se napr. do zvlhcovacu vzduchu, kde kyslik probublaval přes vodu do masky a pochybuju, ze by někdo udychal 3 bar :-))

Vladimir