Dotaz na PDA

Milan Horák stranger@tiscali.cz
Sobota Červenec 14 08:32:25 CEST 2007

Zdravím,

tak jsem se koukal na http://www.cs.mfcr.cz/CmsGrc/Clo-online/tariccz.htm
a pro cenu 1750Kč se platí jen DPH a žádné clo (jak z USA tak z HK) .

Neměl jsem tedy ponětí jakou nomenklaturu zvolit a tak jsem dal

8517709000
Telefonní přístroje, včetně telefonů pro celulární sítě nebo jiné
bezdrátové sítě; ostatní přístroje pro vysílání nebo přijímání hlasu,
obrazů nebo jiných dat, včetně přístrojů pro komunikaci v drátových nebo
bezdrátových sítích (jako jsou lokální nebo dálkové sítě), jiné než
vysílací nebo přijímací přístroje čísel 8443, 8525, 8527 nebo 8528
- Části a součásti
- - Ostatní

Tak to příští měsíc objednám, protože ještě stále je to mnohem méně než
5100Kč od Autocontu jako oficiálního servisního partnera HP.

Díky všem za rady, Milan