pravidlo 20H

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Červenec 13 23:08:16 CEST 2007

Ahoj,

ak dovolis chcel by som spytat dve otazky.

Prva, myslis si, ze ten faktor nebol zaratany do tych merani? Ja som si
totiz myslel, ze sa to raz zapne pri konfiguracii merania a ono to uz vsetko
rata potom za nas. Iba zeby na to zabudli.

Druha, na sum spektraku mi to pride trochu vysoko a na antenny faktor to ma
tiez vcelku slusnu hodnotu. Myslis si, ze to tak bude aj v uplne prazdnej
kabine bez toho mcu? Ak ano, tak potom mame asi pri danych hodnotach niekde
chybu. Zeby to tienenie nemalo tych 100-120dB...

A.