Dotaz na PDA

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červenec 13 17:50:37 CEST 2007

Jestli se nepletu, tak USD má teď kurz příjemných 21Kč a pár drobných. DPH
by mělo být v ceně a clo chce zjistit, jestli ho bude třeba platit u tak
nízké ceny. Na balíky taky často píšou výrazně nižší hodnotu než byla
zaplacena právě kvůli clu nebo že je to jenom vzorek.
Případně pokud s tím budou problémy, tak zkusit zapátrat v rámci EU, kde to
bude v četně DPH bez cla na 100%. Z EU a z Hong Kongu často nakupuju přes
eBay a zatím ani jednou jsem nemusel clo platit, v tom Hong Kongu jsem se
dokonce přiblížil této ceně a stejně jsem nic neplatil, na balíku bylo
napsáno "sample", hodnota asi 5 USD a tím to bylo vyřízeno...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death