Jak spocitat nastavene bity ve slove v FPGA

ck@cbox.cz ck@cbox.cz
Pátek Červenec 13 17:29:40 CEST 2007

Chtel bych radeji schema nez HDL. Ty funkce pro jednotlive vystupy mi pripadaji hodne slozite. S VHDL se teprve seznamuji a ty funkce bych psal jako soucty jednotlivych kombinaci vstupu v H, kdy je prislusny vystup nastaven - tech kombinaci je hodne.
CK