Dotaz na PDA

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pátek Červenec 13 17:24:15 CEST 2007

1. Vlastnit platební kartu umožňující internetové platby (nabízí dnes snad
všechny banky)
2. Založit si účet na PayPal
3. Založit si účet na eBay
4. Dražit dle libosti
Spolehlivost je poměrně vysoká, lidi, co se tím živí a mají tam eshopy, si
nedovolí posílat zmetky a pokud se stane chyba, věci bez problémů mění.
Komunikace bez problémů, často tam nenabízí zasílání do zahraničí, obvykle
se stačí zeptat a rádi to pošlou...
Rozhodně 100x lepší než ti zlatokopové na Aukru, kde se velice často
prodávají předražený krámy a nabídka je nulová...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death