Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Červenec 13 16:28:58 CEST 2007

Kdyz nad tim premyslim tak udelam casovac co 500mS a ten mi spusti 500x
urcitou funkci. Na jednocipu to poustim co jednu mS kvuli rozlozeni
zatizeni.

Pomalu se prokousavam internetem a knihovnou. Zdarma je Visual Express MS a
Borland Turbo C++. Oboji lze pouzit pro komercni ucely. Co je lepsi? Chci
ladit C kod pro jednocipy, hlavne komunikaci na seriove porty. Budu
potrebovat par veci nasimulovat softvarove napriklad AD, tlacitka, LCD. To
ale neni slozite a fungovalo mi to i v DOS verzi BC++. Takze dulezita je
rychlost kompilace a moznosti ladeni.

Michal

Pred par lety jsem psal program pod Windows v Delphi. Pouzival jsem timer s
intervalem 50 nebo 55 nebo 110ms.
Pro rychlejsi deje jsou timery, ktere vyuzivaji multimedialni preruseni.
Zadejte v googlu hledani

+delphi +fasttimer

a uvidite. To same i pro C - jen jina syntaxe....

Pri prepinani RTS pro komunikaci na RS485 jsem zjistil, ze reakcni doba
Windows98 je 5-15ms, u W2K to bylo <10ms.
Takze to je asi maximum presnosti casu, ktere lze ocekavat pro bezne
programy - tedy nikoli drivery.