Dotaz na PDA

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Pátek Červenec 13 15:16:27 CEST 2007

Tezko rici, za 5000 nove PDA neporidite, popravde trh PDA je v krizi, nove modely se nevim proc nedelaji. Na druhou stranu 4150 je docela vykopavka a 320x240 je jiz ponekud demode. Osobne bych si neco malo pridal a koupil si nove PDA s VGA LCD.
osobne mam HP 4700, poridil bych neco noveho, ale kupodivu nic noveho a lepsiho se jiz 2 roky neobjevilo.