OT: predzablesk na digitalech (bylo Synchronizátor blesku)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červenec 13 00:34:01 CEST 2007

Mam Sony DSC-P93 a bez red eye correction blyska blesk len raz. Ale na
"zameranie" expozicie, ak je malo svetla, fotak zasvieti
vysokosvietivou oranzovou LED. Expozicia je v silnej vacsine OK, tak
pocitam, ze pri tom oranzovom osvetleni si zisti parametre a potom
udrie blesk tak, ako treba..

Co sa tyka toho zmurknutia (mrknuti), mam kolegu s Olympusom a brata s
Konica-Minoltou, kde aj bez red eye correction ide predblesk (asi ten
meraci) a na ten ja spolahlivo zmurknem s takym oneskorenim, ze ked
pride otvorenie uzavierky s "ostrym" zableskom, tak mam oci tak akurat
polootvorene, ze vyzeram ako zaspaty. Na vsetkych snimkach v tomto
rezime...

miro

--- Dušan  Doležal <duffa@inMail.cz> wrote:

> No ja taky netvrdim ze by mereni s predbleskem bylo spatne nebo horsi
> nez obycejne TTL, ale ze na digitalech to klasicke TTL uplne zrusili
> a tim nuti uzivatele koupit novy blesk. A tak nejak se mi nepozdava
> to zduvodneni ze klasicke TTL nejde pouzit kvuli tomu ze cip odrazi
> prilis mnoho svetla. Ale jak uz jsem psal, je par indicii ktere
> naznacuji ze na tom mozna neco bude, ono s tim odrazem svetla od cipu
> trochu problem je, koneckoncu u novych objektivu se kvuli tomu davaji
> MC vrstvy i na zadni clen.

> [...]

Yahoo! oneSearch: Finally, mobile search
that gives answers, not web links.
http://mobile.yahoo.com/mobileweb/onesearch?refer=1ONXIC