OT: predzablesk na digitalech (bylo Synchroniz á tor blesku)

Du šan Dolež al duffa@inMail.cz
Čtvrtek Červenec 12 21:14:55 CEST 2007

No ja taky netvrdim ze by mereni s predbleskem bylo spatne nebo horsi nez obycejne TTL, ale ze na digitalech to klasicke TTL uplne zrusili a tim nuti uzivatele koupit novy blesk. A tak nejak se mi nepozdava to zduvodneni ze klasicke TTL nejde pouzit kvuli tomu ze cip odrazi prilis mnoho svetla. Ale jak uz jsem psal, je par indicii ktere naznacuji ze na tom mozna neco bude, ono s tim odrazem svetla od cipu trochu problem je, koneckoncu u novych objektivu se kvuli tomu davaji MC vrstvy i na zadni clen.

Ono to asi ani tak nesouvisi s tim ze jsou novejsi jako spis ze IXUSy patri prece jenom k vyssi tride, docela pochybuju ze na nejakem plastovem Kokodaku se s tim nekdo mazal. Jestli je mezi predzableskem a hlavnim zableskem mensi prodleva je jenom dobre, cast lidi pri predzablesku mrka a zavreni oci jim vychazi presne na okamzik expozice... :-)) Mozna to souvisi s tim ze v novejsich fotacich budou rychlejsi procesory a stihnou tu expozici spocitat driv.

Dusan Dolezal