Elektronicka stavebnice (drive: Nabídka drátkù )

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Červenec 12 14:56:10 CEST 2007

Snail Instruments wrote:
> Mimochodem - uz tady probehl odkaz na www.mlab.cz, coz se jevi jako
> dobry zaklad, ktery by treba stalo za to rozsirit, bohuzel je tak
> ortodoxne neziskovy, ze me to odradilo. V tomto pojeti neni
> stavebnice na urovni soucastek ale celych modulu, ovsem jednotlive
> soucastky pujdou udelat uplne stejnym zpusobem.

Mno, mne ten web dost smrdi vyprchanym nadsenim, najma ked vidim
posledne "prispevky" do diskusneho fora... Nezda sa mi ze by bola velka
skoda, keby sa zacalo zgruntu - ako sam pisete, maju to tam v az prilis
velkych moduloch, je tam absolutne minimum navodov na stavbu z modulov,
viac je tam venovane akejsi organizacii toho webu ako samotnym modulom...

Inak, aby nedoslo k omylu, nechcem tym zhadzovat autorov - naopak, okrem
toho vyprchaneho nadsenia je za tym vidiet spustu a spustu roboty; len
si nemyslim, ze v tom najspravnejsom smere (no ale kto som ja ze to
posudzujem, ze?!)

Len tym vsetkym chcem povedat, ze sa vzdy da zacat znova a z ineho konca.

 > Nevyrabim, ale zkusil jsem si udelat prototyp pro vlastni potrebu.

Hum, to akoze sa s tym hravate Vy, alebo "pro vlastni potrebu" treba
citat ako "pre deti v mojom okoli"?

wek (s uprimnym zaujmom)