[OT] tepelne cerpadlo - bylo klimatizace do baraku

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Čtvrtek Červenec 12 08:10:28 CEST 2007

Mozna by odpověď mohla jit i verejne. Samotneho by me to zajimalo. Mam doma jednu prazdnou bandasku od chladiva ale na to jak deaktivovat pripadny zpětný ventil jsme neprisel. Napadlo me akorat stavajici ventil uříznout a pridelat jiny.
Je nutne zbavit nadobu vzduchu? Uvazoval jsem, ze pokud bude uvnitř zkapalnene chladivo a polohou při vypouštěni zajistim aby odteklo první, nemel by vzduch byt problem. Samozrejme se nadoba nesmi vyprázdnit uplne. Nebo jsem něco prehledl?

Petr