pravidlo 20H

Honza aaa prtkonf@seznam.cz
Středa Červenec 11 19:07:46 CEST 2007

Zdravim konferenci,

podarite mi nekdo nejakou peknou literaturu (nebo osobni zkusenosti), jak vyrazne ovlivnuje nedodrzeni pravidla 20H EMC vyzarovani? Konkretne me zajima pripad procesorove karty (frekvence procesoru 48MHz) uzavrene v hlinikove bedne s tlostkou steny cca 2mm (bez chladicich otvoru), bedna a zem karty nejsou galvanicky spojeny...

Honza

P.S. Pravidlo 20H rika, ze by zemni plocha mela o dvacet "tloustek plosneho spoje" presahovat vsechny ostatni drahy, pripadne ze ma byt ve vsech vrstvach okolo desky draha, ktera je spojena se zemi...