pomoc s OZ

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Středa Červenec 11 12:34:09 CEST 2007

>2mV ide z merania 80A cez shuntovaci rezistor 0.3mOhm (ten som este v
>zivote nevidel, predpokladam ze aj s tym bude sranda)

Jestli si muzu prihrat polivcicku, odpory 1mOhm - 100mOhm dodavam v
SMD provedeni 2512:
http://www.snailinstruments.com/cze/robotics/electro.php#r1mohm

A jeste dodatek k moznemu zpusobu mereni - pokud to jde do
mikroprocesoru, zesilil bych to jednim pripadne dvema operaky na
uroven jednotek voltu, ale jako zem bych pouzil ten negativnejsi
vyvod z mericiho odporu. To napeti by potom bylo vztazeno k tomuto
bodu, cili procesor by meril rozdil napeti, ale uz v jednotkach V.
Pripadne pouzit nejaky ten MCP320x v diferencialnim modu, pokud by
bylo potreba vic bitu.

Protoze bude potreba zesileni ve stovkach az tisicich, musi byt
operak s malym ofsetem i driftem, pripadne ofset jeste vykompenzovat
trimrem. Bipolarni OZ jsou z tohoto hlediska vhodnejsi, i kdyz zase
nebyvaji rail-to-rail jako ty LMC.

J. Hanzal