Jozo svk421@zoznam.sk
Středa Červenec 11 12:13:04 CEST 2007

>Hlavim cilem je ladeni apilkaci pro jednocipy. Pujde nasimulovat preruseni
>co 1mS?(spousteni nekolika funkci kazdou milisekundu) Bude to PC stihat?

To by som sa divil. V tejto oblasti som laik, pouzivam stary borland
builder 5, ale len na testovacie a pomocne aplikacie. Na simulaciu hw v
realnom case pod windowsami by som moc neveril (a linux na tom bude
podobne). Ked som s tym zacinal, kolegovia mi vraveli, ze casy pod 50ms
su problematicke. Ak aj trochu prehanali, k 1ms sa to asi blizit nebude.

j.