pomoc s OZ

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Úterý Červenec 10 14:37:35 CEST 2007

zdravim,
mam problem ktoremu nerozumiem

mame 3 operacne zosilnovace v jednom puzdre, LMC6484, vsetky tri su v
diferencnom zapojeni. napajanie je unipolarne 12V, vystup je obmedzeny
na max 5V.
ako fiktivna zem sa pouziva referencia, ktora ma hodnotu 0.3V. vstupny
signal je  0 az 2mV.

prvy ma zosilnenie 360 (odpory 2,7k a 1M),
druhy -360 (prehodene nozicky)
treti 1500 (700 a 1M).

ak spojim vstupne svorky dokopy, tak ocakavam, ze na vystupe bude 0.3V.

nie je ;-(

zoberiem si vstupny napatovy offset typ. 0.1mV
0.11mV * 360 = 40mV
0.11mV * 1500 = 165mV
a scitam/odcitam s 0.3V a furt to nie je ono

v pripade zapojenia so zosilnenim 360 mam chybu 2x vacsiu a v pripade so
zosilnenim 1500 mam chybu 20x vacsiu

otazka znie : co som pocital zle resp. aky efekt som zanedbal ?

vdaka za rady, riesenie bude asi vymena OZ ale potrebujem to presne
zdvovodnit...

p.rosko (zlate jednotky a nuly ;-) )