Touchscreen na LCD 5.7" - skace jak koza

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Červenec 10 14:28:07 CEST 2007

>Jake jsou zkusenosti dalsich, kteri kdy touchscreeny pouzili ?
>
>Jde mi o to, ze se mohu na stavajici kus HW vybodnout a ten touch resit
>sam a desce poskytovat jen namerena data treba seriakem. Ale nez se do
>neceho takoveho pustim, chtel bych vedet, jestli si tim vubec pomohu.

Ja som s tym mal tiez nedavno problem. Mam podobny touch pripojeny k
dspic33 a pod nim 320x240 mono LCD. Ked som to mal pripojene napriamo k
styrom pinom, skakalo to hodne. Pomohlo vlozit pred AD prevodniky RC
cleny a trochu to spriemerovat. Takto mi to rozkmitava v jednej osi + /
- jeden pixel, v druhej o cosi viac( tak + / - 5), ale neprisiel som na
to preco. Kedze momentalne velku presnost nepotrebujem a casu je malo,
nechal som to tak. Inak hodne to zarusil samotny displej. Ked bol
odpojeny, chovalo sa to lepsie.

j.