[OT] Ochuzený uran

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červenec 10 12:10:38 CEST 2007

Nene to co jsme myslel bylo pasove a hmotnost snad 46 tun. Delo bylo
umistene podobne jako jsou rakety na tech kolovych nosicich a cele to
zvedal hydraulicky pist jak na nakladni sklapecce. Bylo to docela
hovadske nebot ten 15m lauf to umi zvednout snad az na 60st elevace.

Zrovna pred tydnem jsem se na to dival na kabelovce, kde byl porad o
ruznych uchylech co tyhle krapy sbiraji. Ma to nejakej amik a pobavilo
me, ze kdyz s tim vyjel tak na dverich mel malej ceskej kulatej znacek.

Radek Vicek