cosi ala Media centrum

dejfson dejfson@gmail.com
Úterý Červenec 10 11:02:50 CEST 2007

Zbastlil jsem si cosik za pouziti epia MII + PVR350. rozbehal jsem na tom
freevo. kvalita uspokojiva. Clanku o tom jak to udelat najdete na netu
miliardu trilionu. Zkousel jsem ruzne distribuce, gentoo, mandriva, rh,
nejlepsi vysledky (rozumejte fungovalo 'skoro' na prvni zapojeni) s kubuntu.
Existuje i varianta s MythTV, coz jsem nikdy nezkousel protoze instalaci
mythtv je tak trochu pain in the ass. jeste k tomu ovladani: ma to dalkove
ovladani (IR) z PVR350. soft je zadara (a taky cesky kdyz na to prijde).
hard je well paid. hlavne ta pvr350 neco stoji. ona ma totiz hw kompresi do
mpegu takze dokaze nahravat z teliny filmy v realnem case. Pokud vam staci
jenom prehravani filmu, vsichni doporucuji matrox grafarnu protoze ma 'pry'
nejlepsi kvalitu TV obrazu (jak to porovnavali nechapu). ja pouzivam TV out
z epia. koaxialovy (composite?) funguje dobre, pres S-video je videt ze
kabel/televize/cokoliv jineho neni dobre prizpusobene protoze jsou na TV
videt 'stojate vlny' ci jak to spravne vyjadrit.