Re: odpájení SMD

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Červenec 10 09:12:14 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 10.7.2007 od Pavel Kadečka:

> Máte taky nějaký udělátko na PLCC32 (myslim to skoro čtvercový
> pouzdro, v jakym jsou BIOSy na motherboardech)? Sundával jsem teď
> jedno horkovzdušnou pistolí a asi jsem ho tím odpravil :-(

SMD soucastky se nejlepe odpaji bud pomoci klestove pajecky, kdy se
daji menit ruzne velike postranni plochy, ktere vedou teplo na vsechny
nozicky pouzdra najednou. Nebo nastavcem na pajecku, kdy se nejedna o
kleste, ale take o tvar vedouci teplo na vsechny nohy soucasne. A nebo
horkovzdusnou stanici s prislusnym nastavcem, ktery take fouka vzduch
prave na vsechny vyvody soucastky soucasne.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz