RE: Sledování spotřeby el. energie

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Červenec 9 16:14:33 CEST 2007

Jednoznacne mame, nektery z obvodu ADE od analogu, idealne ADE7758 je to
3faze, ktara meri kazdou fazi samostatne, data lze sosat po SPI, proste
super. K tomu idelane merici trafa od www.pmec.cz

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Naiser
Sent: Monday, July 09, 2007 3:24 PM
To: HW konference
Subject: Sledování spotřeby el. energie

Přeji pěkný den,

kdysi jsem měl ideu (asi v polovině 90. let) sledovat spotřebu el. energie v

domě. Původně jsem chtěl k tomu účelu upravit klasický 3f elektroměr,
zařazený za ten hlavní, navrtáním otvoru(ů) do kotoučku a zařazením
optočlenu(ů) a čítáním impulsů. Vzhledem k času, který od původní myšlenky
uplynul se možná dnes dá stejného výsledku dosáhnout pomocí jiné,
elegantnější, metody. Pokud máte nějaké odkazy nebo nápady, budu vděčný.

Díky, Honza.