RE: Ni-MH aku tužkovky,kam nejlépe pro ně

Jakub Šerých serych@panska.cz
Pondělí Červenec 9 15:55:31 CEST 2007

> Ahoj
> Dovolte nepříliš odborně náročný dotaz.
> Za pár dnů odjíždím na dovolenou za hranice a zjistil jsem že
> akumulátory k foťáku už jsou k ničemu.
> Poraďte prosím kam zajít pro kvalitní AA články za rozumný
> peníz v Praze.

Vsude mozne, ale jeden z mych nejoblibenejsich baterkaru je na Sokolovske po
ceste od metra Florenc k byvalemu GMku, asi tak treti nebo ctvrty nenapadny
kramek od rohu, kde je Delvita, nebo co je to tam za hyper super.
Ma velky vyber baterek ruznych typu a kvalit a vi o nich docela hodne a je
nevtiravy, ale ochotny poradit.

> Případně kdyby byl i tip na dobrou nabíječku ze zásuvky
> zapalovače v autě, byla by má vděčnost nezměrná.

Mam uz nekolik let Graupnet Ultramat 10, napajeni 230 i auto, Nabijeni az 10
NiXy clanku nebo tusim dvou LiXy clanku, plna kontrola nad proudem 0,1 az
tusim 2A, zobrazeni energie, ktera do clanku natekla. Bylo to sice za cca 15
stovek, ale jsem s tim vrcholne spokojen. Pozor, neni to na tury do baglu,
je to modelarska nabijecka, ktera ma v sobe klasicke trafo a podle toho taky
vazi a meri.

Jakub Serych