Re: Sledování spotřeby el. energie

aze azehw@volny.cz
Pondělí Červenec 9 15:54:20 CEST 2007

Pro měření příkonu tepelných čerpadel používám elektroměry s impulzním
výstupem. Ty které mám, se už nevyrábějí, ale máme nové typy na lištu DIN,
mají běžné počítadlo a optočlenem oddělený výstup 400 impulzů/kWh. Ale nevím
zda Vám potěší cena, 2890,- bez DPH. Jinak není problém vzít klasický
indukční a opticky snímat otáčky. V žádném případě do kotoučů nevrtat,
zhorší se přesnost.
AZE

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, July 09, 2007 3:30 PM
Subject: Re: Sledování spotřeby el. energie

Jeden nápad bych měl - použít novější elektroměr, nedávno nám ho
měnili a bliká na něm LEDka podle odběru. Většinou bliká dost pomalu,
ale když se zapne žehlička, bliká jako o život ;-) Takže už zbývá jen
fotodioda + procesor a další omáčka. Ten elektroměr nejspíš bude mít
někde definováno kolik energie připadá na jeden impuls.

Nepíšete jak to chcete zpracovávat - logovat do PC nebo zobrazovat na
nějakým LCD displeji?

P.K.