Podnikatelský nápad...

JD jirkonf@seznam.cz
Pondělí Červenec 9 15:44:10 CEST 2007

Hehe, ja doma provozuju XP na PII/400 s 384 RAM a 10G diskem :) Je
pravda ze to pouzivaji spis rodice, kteri se podivaji na mail na
seznamu, napisou par stranek v OO, stahnou a prohlidnou fotky z fotaku,
sestra obcas sedne k ICQ. Antivir tam nemam, neni potreba, IE sem
uklidil ze vsech ploch a nabidek a nahradil firefoxem, OE nikdo
nepouziva a i kdyby je tam thunderbird, ICQ je nahrazeny mirandou, misto
office sou tam OO. Obcas to projedu adawarem a nenajdu nic zavaznyho.

JDrozd