Ni-MH aku tužkovky , kam nejlépe pro ně

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červenec 9 13:18:18 CEST 2007

O samovybíjení vím, za tip na nabíječky děkuji, ale a) u té čtyřčlánkové asi
nejde o typ provozovatelný z 12V v automobilu a b) vypadá to na nějaké
noname, rád bych koupil něco kvalitního.
Taky ještě schází informace, kam jít akumulátory nakoupit aby se člověk (který
neví jaké jsou dnes normální ceny) nenechal okrást.

Díky
Jakub Ladman