Re: Uspory energie - navrh zarizeni?

k.novo k.novo@seznam.cz
Pondělí Červenec 9 11:34:40 CEST 2007

Ani ne , v letosni zime jsme topili celych 126hodin a ve svetru doma nechodime.
Financne nas letos topeni prislo na mene nez 2 tisice, kdyz vezmu prumernou cenu svych svetru tak se mi chozeni ve svetru nevyplati :-)
Nicmene, mate pravdu, nejvetsi potencial uspor je v nakladech na topeni/chlazeni, ale osveta a dotace jdou do solaru, TC a podobnych blbosti, stavi se z 44 cihel a zatepluje v lepsim pripade 5cm EPS. Ministersto zivotniho prostredi letos utrati 3M z nasich penez za klimosku do sve jidelny  tak lidem nezbyva nez nevericne cucet na ucty za topeni :-)

>Jeste bych mel jeden napad - v zime si doma obliknete svetr a nastavte si termostat o dva stupne niz. To bude daleko vetsi uspora a muzete o ni rozhodovat sam.

J. Hanzal