Ni-MH aku tužkovky , kam nejlépe pro ně

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pondělí Červenec 9 11:06:01 CEST 2007

Ahoj
Dovolte nepříliš odborně náročný dotaz.
Za pár dnů odjíždím na dovolenou za hranice a zjistil jsem že akumulátory k
foťáku už jsou k ničemu.
Poraďte prosím kam zajít pro kvalitní AA články za rozumný peníz v Praze.
Případně kdyby byl i tip na dobrou nabíječku ze zásuvky zapalovače v autě,
byla by má vděčnost nezměrná.
Když jsem byl naposledy delší dobu závislý na palubních 12V, spáchal jsem si z
šuplíkových zásob zdroj proudu 300mA, s napětím omezeným na 5.6V (čas ani
součástky na sofistikovanější nastavování nebyly tehdy k dispozici)
Od té doby jsem ji na nabíjení té baterie čtyřech článků používal dosud, i
doma, napájenou ze síťového zdroje, a nejen já, ale i třeba Bratr, kterému
nedělalo problémy tam ty baterky nechat i dva dny.
Takže tak asi došlo k jejich poškození.

S díky a pozdravem

Jakub Ladman