Propojovaci kabliky na PATCH panel

Radek Benedikt benedikt@login.cz
Pondělí Červenec 9 10:31:08 CEST 2007

Blbnes, pokud spojis dva konektory v patch panelu kabelem 1:1 tak jsou
kabely z nej vedouci spojene 1:1.

Pro sichr: kabel 1:1 je spojen 1-1, 2-2, ....

	Pokud vezmu T568B tak kabel1 (vedouci do zasuvky c. 1 na panelu),
bilooranzovy vodic vede na pin 1 odtud přes pin 1 patch kabelu opet na
bilooranzovy, z patch kabelu přes pin 1 do zasuvky c. 2 na panelu, a odtud
bilooranzovym vodicem do kabelu 2. Co je na tom sloziteho ?

bye,
     Radek (benedikt@lphard.cz)