Uspory energie - navrh zarizeni?

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pondělí Červenec 9 06:10:28 CEST 2007

On Sun, Jul 08, 2007 at 11:18:36PM +0200, gatilo wrote:
>  8.7.2007, 23:12:21
>
> Ciste filozoficky, kdyz odhlednu od technickeho dopadu jednoho ci
> druheho reseni, nemel by si to snad rozhodnout zakaznik/koncovy
> uzivatel ?
> Zda si poridi zarizeni za X KC se spotrebou Y kWh/r nebo radej
> zarizeni o 12-18KC drazsi ale se spotrebou o 1kWh/r mensi.

Ukazte mi "samosku", kde uvadeji u kazdeho zarizeni na cenovce
presnou spotrebu. :)

Bohuzel u vetsiny spotrebitelskych zarizeni spotrebu nenajdete ani v datashitu.

(Hledal jsem nekolikrat marne u ruznych periferii k pocitaci...)

:-(

> Vas jako vyrobce by melo zajimat predevsim ktereho provedeni prodate
> vice kusu, popr. s vetsim ziskem.

Co je to za blbost?
Proc by mel nekdo kecat vyrobcum do toho, co je ma zajimat?
Kde zustala tak opevovana svoboda?

Jabber: butrus@jabbim.cz