Uspory energie - navrh zarizeni?

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Červenec 8 23:18:36 CEST 2007

 8.7.2007, 23:12:21

Ciste filozoficky, kdyz odhlednu od technickeho dopadu jednoho ci
druheho reseni, nemel by si to snad rozhodnout zakaznik/koncovy
uzivatel ?
Zda si poridi zarizeni za X KC se spotrebou Y kWh/r nebo radej
zarizeni o 12-18KC drazsi ale se spotrebou o 1kWh/r mensi.
Vas jako vyrobce by melo zajimat predevsim ktereho provedeni prodate
vice kusu, popr. s vetsim ziskem.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz