Cidlo vlhkosti pudy?

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Neděle Červenec 8 18:57:20 CEST 2007

> Dale jsme to pojali metodou reverzního engeneringu na dalku, pokud existuje
> cerna krabicka o ktere vime, ze z ni cuci dva ocelove kruhy (vnejsi ma
> 280mm), do jednoho z nich se pusti ns pulzik ten proleze neznamou hmotou do
> druheho kruhu a tam je nejak vyhodnocen.

Ja teda o teto problematice vim prd, ale jak jsem videl na webu to cidlo
Virrib a dal si jej do spojitosti s TDR/TDT, tak se mi spis zdalo, ze
jsou ty dva draty v podstate vedeni, ktere je na jednom konci symetricky
napajeno (do obou dratu) a na druhem se to snima (zase z obou), ne ze je
jeden vysilaci a druhy prijimaci.

A mimo TDR, nesla by prachsproste (na NF) merit kapacita vhodnych elektrod?

Lukas Grepl