Cidlo vlhkosti pudy?

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Neděle Červenec 8 13:17:28 CEST 2007

Vies moj osud a zivotna tragedia je rozmyslat vlastnou hlavou, obcas urobit
sedliacke ci kupecke pocty a tak... A k tomu este hladat problemy a detaily
tam, kde ich ini nehladaju alebo o nich netusia.

Mimochodom, mozes mi prosim Ta otvorene povedat, aku blbost som zase
napisal? Ucim sa totiz rad na svojich vlastnych chybach.

A.