klavesnice z mikrospinacu

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Neděle Červenec 8 12:16:19 CEST 2007

Slepit to muzete, ale asi bude docela problem najit lepidlo na Al, me
zkusenosti s beznymi epoxidy nejsou nic moc, diky povrchove vrstve oxidu na
hliniku to v case moc spolehlive nebylo.

3M prodava lepidlo na samolepky ve speji, cena nic moc cca 700Kc (lze
opakovane sundat jako u samolepky) mají i fixacni za cca 400-500Kc, ale
netusim co to udela s barvami na te folii. Laku bych se v kombinaci s
tlačítky asi radeji vyhnul, urcite bude mit jiny modul pruznosti nez folie a
mohlo by to zacit praskat.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of jirka7a@seznam.cz
Sent: Sunday, July 08, 2007 11:16 AM
To: HW-news
Subject: Re: klavesnice z mikrospinacu

>Mechanicky mate nekolik moznosti,
>- sroubky, ktere vam nevyhovuji
>- silnejsi predni panel a zavit primo do panelu, lze to jiz u 3mm Al plechu
>- naletovat na panel matky nebo primo sloupky, muze byt problem u Al
Problem je v tom, ze to je plastova krabice. Tam nevim zda zavit bude to
pave.
Prave jsem myslel lepit.Dat neco mez DPS s mikrospinaci(napr matku) a
slepit. Nejspise nejaky epoxy.
Tak jsem chte vedet, jak to delaji ostatni?

>Pokud jde o folii na panel tak jsem ted videl panel vytisteny na bezny
>fotopapir, ktery pak byl zalaminovan, >kupodivu to vypadalo celkem dobre.
To zkusim. Nicmene z ceho je to lepidlo na samolepkach ? Ze bych tu
prusvitnou folii natrel lepidlem a proste pritiskl. Mozna by slo taky
nastrikat lakem ve spreji ?
(Melo by to zustat prusvitne.)

Jirka