Cidlo vlhkosti pudy?

novotny.pp@atlas.cz novotny.pp@atlas.cz
Neděle Červenec 8 00:16:53 CEST 2007

V principu souhlasim v podstate se vysle puls ten je prostredim nejak zpomalen a transformovan na druhem konci je prijat a vyhodnocen. Pricemz z parametru prijateho signalu se urcuje dieletricka konstanta. Z ktere se pak ciste matematicky ziska vlhkost.
Jak TDT tak TDR patri mezi reflektrometrické metody.

Pokud jde o cidla virrib tak autori vyslovne uvadi, ze pracuji v casove oblast metodou TDT, v skriptech Pedologie co tu mam je to cidlo dokonce uvedeno jako ukazka cidla TDT. Nicmene v realu jsem ho nevidel a i tak ho hosi cele zalevaji nejakou hmotou. Muj puvodni dojem byl dokonce ze jde o vyhodnocovani fazoveho posuvu Nicmene i jina zahranicní cidla TDT jsem videl od 150$. Odtud je muj odhad ceny elektroniky v tom cidle,nemuze to byt nic sloziteho kdyz je koncova cena takova jaka je a znacnou cast ceny dela mechanicka cast a elektrody z nerezu + vysoka pridana hodnota, moc se toho neproda.

Osobne bych to snad i koupil, ale kdyz uz je cela meteo stanice realizovana vlasti konstrukci,tak nechci kazit celkovy dojem pouzitim nejakehe cerne krabicky. Kazi to dojem, kdyz jsem zvaldl cidla UV a kosmickeho zareni tak snad zvitezim i nad pudou, tedy stale doufam ze jiz zvitezil nekdo kdo sve vytezstvi zverejnil.